منابع تحقیقاتی و مشاوران

طراحی شیوه نامه و چگونگی انجام رتبه بندی آثار تبلیغاتی در این سامانه ، با تکیه بر تجربه بیش از 20 ماه تهیه گزارشات نقد و بررسی فعالیتهای تبلیغاتی در صفحه مدیریت تبلیغات روزنامه فرصت امروز بوده است. گفتگو با بیش از 200 نفر از اساتید ، کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغات و نظرات ایشان در تولید بیش از 300 گزارش نقد و بررسی ، تجارب ارزشمندی را در اختیار تیم مشورتی و طراحی سامانه رتبه بندی تبلیغات فرصت امروز قرار داد.

همچنین گفتگو با بسیاری از کارشناسان درباره دغدغه ها ، چالشها و نیازهای صنعت تبلیغات در ایران – چه در قالب گزارشات و چه در نشستهای دوستانه – و پیگیری موضوعات مطروحه در جمع فعالان این عرصه ، در شکل گیری سیاستهای کلی بسیار موثر بوده است.


مشاوران

همچنین در طول طراحی شیوه نامه و اجرای سایت رتبه بندی تبلیغات از نظرات مستقیم و همراهی بیدریغ جناب آقایان دکتر بهنود الله وردی نیک ، مشاور و استراتژیست ارشد برند ، پژمان فخاریان ، پژوهشگر تبلیغات و کارگردان تلویزیونی و مهندس هومن یگانی ، مشاور و مدرس حوزه تبلیغات و ارتباطات برند بهره بردیم که به عنوان مشاوران اصلی در کنار تیم اجرایی بوده اند.


منابع تحقیقاتی و مدل اجرایی

سامانه رتبه بندی و داوری آثار تبلیغات ایران به شیوه و مدلی که در سایت حاضر مشاهده می شود ، هیچ نمونه داخلی نداشته و با تحقیقاتی که انجام شده ، مشابه ای در صنعت تبلیغات در سطح دنیا نیز یافت نشده است. اما برای طراحی شیوه نامه و مدل ارزیابی و داوری در این سایت ، تحقیقات جامعی در مراجع و سایتهای زیر انجام و الگوها و ایده هایی از آنها برداشت شده است :

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073288-021

AdRank@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز